Tuesday 2 August 2011

Selepas Bercuti!

Assalamualaikum wbt.

Masih belum terlambat kan...utk saya ucap selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak kepada semua..? Hee...jadi, salam Ramadhan utk awak~ Haa...awak la..jangan nk pikir org lain..saya ucap tu khas utk awak...awak la..iye..awak!...ermm..awak yang membaca ni la..(^_^)

Seminggu usia blog, pastu bercuti menulis seminggu..? (lebih2 kurg..=P) haha...maaf, kesibukan menghambat. Niat membalas kunjungan sahabat-sahabat dr segmen BACBBJ belum pun tertunai...kepada tuan-tuan rumah yang tertunggu-tunggu kunjungan saya demi beramah mesra, terima kasih sudi tunggu...saya datang nanti ye, insya Allah.

Selama 'bercuti', tulisan-tulisan saya beku di minda. Mungkin tercatat sedikit di wall fb...ada juga yang terakam di sound recorder henfon biasa-biasa aje saya tu....kisah di cfe chamek semestinya, kisah kali-kali pertama saya, kisah mereka yang menyayangi saya dan disayangi saya...dan mula terfikir untuk menggali contengan-contengan zaman paleolitikus untuk dikongsi bersama disini...ermmmm..hehe

Hari ini saya sudah pulang dari cuti saya utk menulis...(kerana mendapat cuti daripada puan supervisor~lalalala)....dan hari ini, saya masih terkesan dengan kisah cuti saya...kerana senyum itu..=)

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak, semoga Ramadhan kali ini lebih baik drp sebelumnya.

p/s: nk rehat jap sebelum nk wat entri marathon..haha

4 comments:

  1. Selamat perpuasa

    I follow u. follow saya balik yer..klik sini untuk follow saya kembali

    ReplyDelete
  2. aigoo..mana tempoyaknya kak? bercuti sungguh kamu ya! hehe

    ReplyDelete
  3. aigooooooo!
    weeee
    patotla ghoooib jek...
    hee
    camat menyambot ramadhan syg!

    ReplyDelete
  4. sara, ehehe...tempoyak xleh bwk dr rumah.haritu datang ng kete org..sabo2..x jauh pon tempoyak tu~

    petua pakar, selamat atas kamu jua..sy klik!

    mimi, ehehe..ghoib kan..ahaha..slmt atas kamu jua~

    ReplyDelete