Wednesday 19 September 2012

Adik-adik Langit Ilahi

Terasa kecil. Kerdil. Masih dalam minggu dan bulan kelahiran. Umur menginjak ke angka 24, namun bila dikalih sepintas lalu, mengenang 24 tahun tu, sepi... . Angin kosong saja yang bertiup. Tiada langsungkah bekal yang dah dikumpul...

Mengenang mereka, tambah-tambahlah saya berasa kecil dan kerdil. Mereka 'adik-adik', tapi cukup jelas memberi sumbangan. Saya terkesan amat dengan tulisan-tulisan dalam "Matahari"...bacaan di hari kelahiran 4 hari lalu, lantas sebaik tiba dari negeri dibawah bayu itu, saya cepat mengorak langkah mencari mereka....

dan disini mereka..dan medan mereka...yang membuat saya malu dengan diri..huuu

'Adik-adik' yang nyata lebih dewasa daripada saya! Saya kagumi usaha mereka. Semoga mereka dicucuri rahmat dan lindungan Allah. Semoga usaha mereka, jalan mereka dibantu Allah. Dan semoga saya akan menjadi seperti mereka juga suatu hari nanti. Insya Allah...




p/s: seminggu sem bukak, sehari pun tak nampak...tapi sejak semalam, dh 2 kali terserempak..huu..awas wahai hati!!

No comments:

Post a Comment