Monday 12 September 2011

Welcome and Welcome Back!


Welcome!! Welcome!! Selamat kembali!! haha...hiperbola sungguh..terlebih gula ke hape nih?? hee..(^_^)'>

Saya menjemput diri sendiri ke blog lagi, setelah hampir sebulan menyepi tanpa kata. Terlintas difikiran sebentar tadi, lanjutan dari rasa semalam...bolehkah saya jadi penulis blog tegar ye? Hmmm...belum berkisah untuk jadi blogger terkenal, terhebat apa semua tu...Bolehkah saya? Heh..tak perlu jawab lah..bukan tanya awak...heee..tapi kalau awak jawab boleh, saya kata..AMEEEEN~

Alhamdulillah, kerja-kerja yang terpikul di pundak sejak Ramadhan lalu selesai kini (saya kira). Itulah tangan kembali ringan disini. Belum pandai aturkan masa untuk kerja berselang-seli dengan menulis blog..hehe..saya budak baru belajar~ (ahh!! Alasan!! haha)

Oh, kisah kali pertama. Hari ini entri pertama saya di blog sana. Itu blog aa, ada Sara dan Aimie..hehe..(dan lain-lain lagi)

Baik! Jangan banyak soal lagi, jadikan "less talk do more" sebagai prinsip dan konsep..kan..kan..kepada mereka yang berkunjung selama saya membiarkan laman ini bersawang, adess...saya segan ngan kamu-kamu..huuu...Insya Allah, saya kembali...=)

Wassalam!

p/s: Bila resah, ingat saat indah....

2 comments:

  1. heeeee
    ade pon budak ni hupdate
    hehehehee
    welcome2 syggg!

    ReplyDelete
  2. hee..boleh la skit2..merapu2..selang shari..haha..blom tegar cm ime n lili nye..hehe

    ReplyDelete