Saturday 17 December 2011

Hitam itu Manis!

Assalamualaikum wbt!

Awak! Percayalah, hitam itu manis..hehe..
Macam kek coklat yang saya dan kakak-kakak tadi makan kat majlis sambut menantu Kak Shah Aznie di Muar sana nu...

Hmm...lagu rap yang saya dengar dalam perjalanan menarik ke Muar awal pagi tadi. Lagu yang cukup untuk buat saya tersenyum semasa mendengarnya. "...yang hitam manis, pandang tak jemu"...Hitam Manis-Filsuf

..dan lagu ini buat saya rindu pada mereka..yang hitam-hitam tu..haha...adik-beradik saya suka sangat menyakat antara satu sama lain. Along, Abja, Adik...yang bertiga ni selalu lah menjadi subjek!! Hmmm..dan sejak bulan April hari tu, seorang ahli lagi bertambah...Alisha!!

Lagu rap budak hitam versi kami:

9 budak itam, sorang pakai safi balqis, jadilah 8!! (Along dah makin cerah sekarang..lalala)
8 budak itam, lahir lagi sorang, jadilah 9!! (heee..Alisha, baby syomel~)
9 budak itam, sorang nk kawen ng budak itam, jadilah 10!! (awek Abja, hitam manis..)
10 budak itam, sorang nangis sebab slalu kena usik itam, jadilah 9!! (Adik...selalu jadi mangsa buli Abja..)
 (err...angka-angka tu pakai bubuh je..sesedap mulut sesape yang nyanyi utk meyakat tu..haha)

Adess..macam-macam hal, telatah dan kerenah..usik-mengusik yang tak pernah surut dalam keluarga kami. Puas mengusik, dipujuk pula yang mana-mana merajuk tu. Biasanya si kecik Syafikah (adik) tu je pun yang merajuk..yang lain-lain buat tak reti je dah..layaan~~^_^

Sungguh, saya rindukan kalian..semoga kita dipanjangkan umur untuk diketemukan lagi ye, adik-adik ku sayang!!...oh, Along di Johor sekarang..lalalala...esok ke Pontian la saya, Insya Allah..


p/s: saya takde la cerah mane..tp kategori selamat drp kena buli tu...wawawawa..=P

No comments:

Post a Comment