Sunday 17 July 2011

Terima kasih sudi jenguk~

Teratak ini,
Baru sahaja berdiri,
Tiangnya tegak hanya sekadar memberi rangka,
Dinding walaupun tiada sawang,
Masih kosong tanpa hiasan,
Lantainya belum marmar,
Juga kosong tanpa alas apatah lagi meja kerusinya,
Niat dihati menghidangkan juadah istimewa buat jemputan,
Namun apa yang ada mungkin secangkir teh bersama biskut kering,
Tamu-tamuku tersayang,
Teruskanlah bertandang,
Teratak ini,
Walau sebuah apa pun ia,
Sentiasa sudi menerima kunjungan,
Jika hari ini hanya juadah picisan,
Kali lainnya biar ku hidang juadah istimewa,
Kerana disini Ratu beraja,
Terataknya, juadahnya harus persis istana..


Assalamualaikum wbt

Ehem ehem ehem...ucapan diatas khas untuk mereka yang saya jemput utk menjenguk laman saya ini. Err...gelabah seketika bila terfikir, saya menjemput tetamu tapi takde pula tinggalkan apa-apa yang istimewa utk mereka (yang istimewa juga ini). Maaf kalau kunjungan kalian tak disambut, ye...saya lupa saya akan pulang ke Pontian hujung minggu ini...lupa saya takkan berintenet di sana..heee
Harap sudi menjenguk lagi, lalu terimalah ucapan saya ini: TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK! \(^_^)/

..itu utk mereka yang saya jemput....bagi yang tiada dalam jemputan, tapi masih sudi singgah: TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK-BANYAK...hahaha..(^_^)v
::Terima Kasih. Sila Datang Lagi::

No comments:

Post a Comment