Thursday 21 July 2011

Zel Firdhaus Hadauan punya kerja....

"sape paling last comment kat post ni akan dpt hadiah dari aku"
Bermula dari 9 Jun sampai ke saat saya menulis entri ini, komen kat post ni dah mencecah angka 2332!  Ooops...main jumping-jumping je kan..apa cerita?
Haaa...ini post paling hot di wall facebook Persatuan Alumni Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan. Sentiasa di tangga teratas! Angkara encik Zel itulah..senior yang saya pun tak pasti saya kenal ke tidak. Entah sampai bila kesah komen-mengomen itu akan berhenti, sungguhla di luar tilikan saya, hatta tukang-tukang tilik saya. Tapi yang pasti, saya terhibur dengan komen-komen mereka (saya pun menyumbang juga utk angka 2332 itu!). Macam gini pun tiba-tiba boleh berkenalan? Heee..indah....bila agaknya boleh jumpa dgn Mazlin Bidin, pemberi komen paling tegar dan comel itu...=D
Daripada 'sembang-sembang' itu, saya tahu encik Zel ni pengubah lagu. Lupa lagu apa, tapi dia ada sebut Faizal Tahir..heh? No kompromi, mesti mau berkenalan dengan lebih lanjut lagi ni..haha..hmm...kenapa boleh terbuat entri pasal ni kan...? =)
No reason..haha...eerkk..ke sebab asal online je jenguk fb.asal fb jek mesti ada notification dr cni..=)
Wassalam~
p/s:mereka (dan saya) berlomba-lomba utk komen...sape la nanti yang menang...=P
 
 

4 comments:

  1. oo..kutuk aku ke? aku bukan penggubah lagu.tapi penulis lirik part time.ko boleh baca kat blog akuzelfirdhaus.blogspot....

    ReplyDelete
  2. arkk...mne de ktuk..kagum tu ye..heee..ok...pnulis lirik part time~

    ReplyDelete