Wednesday 12 October 2011

Kali Pertama: Si Bujang pancit~

Assalamualaikum wbt..

Hahahaha.....gelak dulu. Kisah ini tragik, tapi lucu juga. Si Bujang, si BJG itu, pancit, itu dugaan juga pengalaman. Patah kaki bila si bujang seorang (?) itu tidak sihat segar. Nasib baik pancitnya sesudah Hazrin dan Wani saya angkut siap-siap untuk urusan mereka. Alhamdulillah. Jadi, usaha menyelamat?

Awalnya, tayar itu saya kira kempis, kurang angin. Diusahakan meminjam pam dari sahabat-sahabat. Sampaikan abang-abang (atau pak cik2) di Library FKE saya terjah demi mencari pam. Hasilnya, Farid yang demam itu bawakan saya pam. Dah Shah dan Lah masing-masing jawab tiada pamnya....huuuu

Petang, selepas waktu pejabat. Saya, Hazrin, Sara dan Siti sama-sama menjenguk si bujang yang semakin tenat. Dicuba pam, tayarnya naik sedikit. Harap sempat sampai ke bengkel Taman U, harapannya lah... Namun, dari P06 IVAT, ke simpang WCC....200meter. Pancit habis. Hahahahaha....baik. Ceritanya disana...=)...thanks Sara: bila-tayar-pancit.


Terima kasih Siti, Hazrin, Sara....you are wondergilrs! hehe..apa yang penting, kerjasama!!!

No comments:

Post a Comment